Permission!

Eftersom sammandragningarna inte blivit värre och tappen verkar växt till sig ett par millimeter efter förflyttningen till Eskilstuna så har vi ikväll fått åka hem på permission! Vi har fått restriktioner om vila och lugn, och strikta order om hur vi bär oss åt och exakt vad vi ska göra om vattnet mot förmodan skulle gå hemma. Vi vet ännu inte hur många dagar vi får vara hemma.

Så vad gör man efter 11 dagar på sjukhus?! Jag tog en dusch, fy fan vad skönt att duscha i sin egen dusch! Och så har jag packat en akutväska/bb-väska! Skulle nåt hända så är det bara att rycka väskan och dra, däri finns mitt leg, mediciner, medicin-lista, och ett par ombyten kläder till både mig och bäbisar! Tänker att det mesta går att köpa/fixa om vi blir inlagda igen, så jag packade bara det absolut viktigaste för att kunna åka fort.

Nu slappar vi på soffan framför greys anatomy, sen ska vi njuta SÅÅÅ av att sova i vår egen säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback