Vrålåket!

En Kronan syskon på rea visade sig svår att motstå! När Daniel slutade så slog jag en pling till babyproffsen för att kolla att den fanns kvar och att förlossningsgaranti och allt gäller. När vi fick svaren vi ville ha brummade vi snabbt iväg och köpte! Vikten, bredden och att vi båda faktiskt tycker att den är bekväm avgjorde saken. Vi är ju två som ska köra runt den! Att liggkorgarna har insydda handtag att bära i så jag kan ta upp och ner bägge samtidigt själv var också viktigt! Jag är supernöjd, och Daniel köpte sig en kronan snus för att matcha, haha! 

Efter babyproffsen åkte vi till Crissie och Rille och tog oss en kaffe. Det var så himla längesen och välbehövligt!

Idag har jag tagit bort den stoooora kaos-högen med bäbis-prylar som spritt ut sig över hela skrivbordet. Ikväll ska vi bära upp skrivbordet på vinden och ta ner byrå-delen till skötbordet och ställa i ordning med en garderob, så när Daniel drar till Sälen kan jag ordna och få undan alla grejjer och slipper kaoset! SKÖNT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback