Sen lördagskväll!

Idag har vi hängt hos Daniels föräldrar hela dagen, njutit av solen och haft trevligt sällskap! Det har jobbats flitigt utomhus, och jag har lagat mat åt alla. Nu badar Daniel och vännerna bubbelpool och jag hänger på soffan! Den här tiden börjar jag bli ganska trött, men man får ju passa på att vara social när man har chansen! Nästa vecka blir jag ensam onsdag till söndag, så det är bara att njuta av sällis nu.

Magen växer för varje dag, och idag har naveln börjat kika ut! Har också börjat märka att jag blir fort trött i ryggen när jag står och donar länge. Idag trycker det neråt ganska bra också, lite så jag typ får "kramp" i knipmuskeln! Spännande med alla dessa nya saker, haha!


Och igår fick jag en flaska alkoholfritt rosé av min älskling som jag njutit av! Jag önskar mig ett bolasmycke också! Värt att prova om allt jag önskar i bloggen slår in! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback