Ny vecka igen!

Välkommen vecka 23! Jag tycker att magen blir större för varje dag! Dom sprattlar runt bra där inne men är fortfarande svåra att känna från utsidan. Dem nya kroppsliga förändringarna är att jag blir lätt och fort åksjuk, och ryggen orkar inte med mycket innan jag behöver vila.


Vi lyckades få ner byrån till skötbordet från vinden och få in en garderob brevid. Men nu vill jag inte stoppa in allt för vi har gjort intresseanmälan på en annan lägenhet. Inte på botten, men den har tvättmaskin OCH diskmaskin! Och den har förråd på botten så då kanske man inte behöver släpa vagnen upp och ner.. Väl värd att titta på i alla fall! Annars är det här hörnan där vi kommer att ha barnens grejjer, det fina skötbordet skymms dock av en vagn och en stolsrygg just nu!



Kommentarer
Postat av: marycaroline.blogg.se

Hoppas ni får tag på något bra boende innan bebisarna tittar ut :) Allt utrymme är guld värt :) Var vill ni bo och hur stort har ni tänkt er? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback