Läget är under kontroll!

Min chock och panik över allt det nya börjar lägga sig och jag känner att även fast vi har mycket att ordna så har vi någorlunda koll på allt!

Idag har vi varit hos barnmorskan! Vi mätte magen och lyssnade på bäbisarnas hjärta. Dem lät jättefint, ena tvillingens frekvens låg på 138 och den andras på 146! Vi fick också lite information om intervallerna för ultraljud och vad man letar efter och tittar på! Vi är inbokade på nytt ultraljud och jag längtar så, hoppas att vi kan se vad det är då!

Igår fixade vi lite inköpslistor, planerade för att åka och kolla babybutiker (klämma och känna barnvagnar), och en tripp till ikea. Vi beställde också en hel del saker från apotea.se, så som salvor, näsfrida, näsdroppar, puder, bröstpump med mera med mera! Skiljde sig mycket i pris från vårt apotek här hemma så vi beställde allt som kommer behöva finnas hemma de första veckorna!

Det känns skönt när en del faller på plats!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja har en pum som ja ej använder som du kan få köpa av en biligt peng om ja har alla saker kvar till den. Så kan ja då skicka den till dig

2015-03-18 @ 14:53:15
Postat av: a.

Vet inte var du bor någonstans men jag kan verkligen rekommendera er att åka till Ullared! Vi köpte nästan allt till våra tvillingpojkar där :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback