Dumt att klaga!

Jag mår verkligen oförskämt bra än så länge! Jag läser om tvilling-graviditeter med massor krämpor väldigt tidigt, ont och foglossningar och sjukskrivningar redan från v 20! Jag känner inget sånt än. Egentligen så är det enda jag märker av mer halsbränna (främst nu när jag lagt mig) och att jag blir trött i ländryggen/svanken när jag står eller går länge. Jag är så glad för varje dag som jag får må såhär bra!

Däremot mår jag ganska (eller faktiskt väldigt) dåligt över att jag numera är arbetslös och står helt utan inkomst! Gråter ganska många skvättar varje dag av tanken på hur mycket allt kostar och att jag faktiskt inte kan bidra alls.. 

Vagn till exempel, så dyrt och så svårt! Jag har nog ganska höga krav, vill ha barnen vända mot mig men också kunna vända delarna när barnen blir större! Många budgetvagnar har inte den möjligheten eller så går dom inte att ha länge för barnen blir för långa för sittdelarna.. Jag vill köpa EN vagn att ha hela tiden! Om jag fick önska fritt så kanske en basson duo eller en begagnad emmaljunga double viking. Men det är svårt att önska fritt när jag inte alls kan bidra..

Några av kvällens tankar! 
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Basson har allt det du önskar o är mycket smidigare än Emmaljungan. / Tessi

2015-03-17 @ 08:43:12
Postat av: Anonym

Du behöver en inte gråta! Det är ju hos dig Guldklimparna växer. Barnvagnen är inte så viktig, det löser sig. Behöver inte vara det nymodiska. De trivs nog med det de får. Kärlek är viktigast.

2015-03-18 @ 18:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback