Tacksam!

Vi får så mycket smått och gott till killarna! Nu senast har min fina syster beställt lite begagnade och superfina kläder! Känns toppen och jag är så tacksam över minsta lilla eftersom min ekonomi är obefintlig! 
Älskar alla plagg från lindex och kappahl, kommer nog bli lite shopping där när skatten kommer! Behöver då också skaffa lite amnings-bhar och amningslinnen, och så lite stora trosor! (Snälla twins håll er inne till efter det!)

Jag börjar bli så mycket tyngre (alltså jag har inte gått upp mer i vikt, men känner mig tung)! Jag orkar inte gå långa bitar alls längre! Mer och mer sammandragningar! Och så sover jag numera ganska dåligt! Svårt att ligga skönt, konstant täppt i näsan och tryck mot lungorna gör att jag andas tungt och snarkar mer.. Igår fick jag till och med lägga mig i sängen en timme på eftermiddagen!

Vecka 27 nu, det knallar på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det inte något band man kan ha,runt magen?

2015-04-23 @ 22:23:05
Postat av: Anonym

finns det inte något band man kan ha,runt magen?

2015-04-23 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback