Påskhelgen!

Jag har varit lite dålig på att uppdatera! Vi har haft en riktigt lugn påsk. Daniel är förkyld, och det börjar också jag bli. Vi har varit hos Daniels föräldrar och varit hos min mamma och blivit bjudna på god mat och trevligt sälkskap! Har också fått fina påskägg!

Nu börjar jag verkligen känna mig mer och mer gravid! Kramper i magen för bäbisarna tar stor plats, kan inte äta mycket åt gången innan jag inte får plats med mer. Jag har lite svårt att somna och ligga bra på nätterna, vaknar ofta med kramp och lite tryck uppåt mot revbenen.. Jag har lite pyttesmå sammandragningar ibland också! 
I veckan ska vi på nästa ultraljud, det ser vi mycket fram emot! Känner mig mer förberedd och redo med massa frågor! Hade ju ingen aning sist om vad man kikade på, och när vi sen fick veta att dem är två så fattade jag ännu mindre! Ser fram emot att få se om dom mår bra, om dom växt i samma takt och hur stora dom blivit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback