Krämpor!

Jag har börjat märka av mina krämpor mer och mer nu, även psykiskt! Får kissa minst 5 ggr innan jag ens somnar på kvällarna, och vaknar och måste kissa eller om jag måste vända mig. Så jag är trött, och blir less och ledsen över ingenting! Hormonerna gör ju inte saken bättre heller! 

Stackars Daniel som här om dagen fick ta både skit, tårar och gnäll! Och för vad? Han ville inte köra mig att köpa glass! Så jävla onödigt av mig! Daniel är verkligen min hjälte! Han stöttar och han hjälper, han lyssnar och finns där, och han får mig att känna mig SÅ älskad, oavsett hur jag mår! Vet inte vad jag gjort för att förtjäna en så fantastisk man i mitt liv! 

Igår skrev jag ett jätteintressant inlägg om tankar inför framtiden och tankar om förlossning och föräldraskap! Dessvärre kom jag åt bakåt-knappen på mobilen och orkade inte skriva om allt.. Tänkte dock skriva om det en annan dag i stället! 

I morgon blir det en tripp till ikea! Får se hur mycket gående min kropp orkar! Flåset och styrkan är inte vad det en gång var, sammandragningar får jag också ganska mycket! Men det är ju ikea, finns ju soffor, sängar och stolar att sitta på om man blir trött! Har sagt att Daniel får köra runt mig i kundvagnen i värsta fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback