Jag "boar"!

Det heter visst så, allt det här ordnandet och städandet är jag som boar inför bäbisarnas ankomst! Allt börjar falla på plats nu, är ikapp med all tvätt och garderoben är klar! Resten av kläderna kan jag hänga in nästa vecka för fler galgar kommer handlas på ikea i helgen.

Idag har jag donat med twinsens lilla hörn, lagt in sängkläderna som är tvättade och lite sköta-grejjer i garderoben, så har jag lagt alla redan tvättade kläder i lådorna på skötbordet! I hyllorna på skötbordet finns det som kommer användas mest, blöjor, salva, puder och våtservetter! Uppepå kommer det att sitta en förlängning (som än så länge ligger på vinden), och så har jag tänkt mig en skötbädd från NGbaby på!

Det enda boandet som är kvar nu är att ställa sängen på plats (funderar på att bara ställa dit den ikväll så vi slipper ha den i vardagsrummet) och bädda, men bädda gör jag nog inte förren in i det absolut sista! Och så behöver jag tvätta allt vi köpt nytt, och det vi kommer köpa i helgen. Koka nappar och flaskor. Och så är tanken att det ska bli bb-väska av väskan som står på skötbordet nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback