Inte bara en dans på rosor!

Jag har märkt att jag gärna skryter om hur bra min graviditet är. Det är lätt i efterhand att glömma att jag mådde illa dygnet runt och spydde fram till v13. Numera är det magknip och kramp dygnet runt, och igår kom den kraftigaste sammandragningen jag haft hittills. Och det spänner och drar i musklerna ner i låren, typ mellan benen. Och så den ständiga kissnödigheten! Men jag läser om andra som har det bra mycket värre, och känner att jag har nog ganska tur ändå!

Har börjat fundera på hur det funkar med allt med försäkringskassan, dags att ta reda på!
Har också en hel lista med frågor att ta med till barnmorskan nästa vecka. Allt är nytt och mycket att ta reda på, tur att det finns tvilling-grupper och google!

Kommentarer
Postat av: Anonym

När jag gick i mammagrupp så ordnades det så att en från F-kassan kom och svarade på frågor. Kolla om dem kan komma till din grupp sen? 😊

2015-04-15 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback