Det blir himla bra!

Påbörjade ju upprensning av tvätt/klädkammare/garderob för ett tag sen, och idag fortsatte äventyret! Tvättat massor, och igår köpte jag 40 galgar som försvann i ett nafs, så nu behöver jag köpa fler för att få in rentvätten också! Garderoben jag hade hyllor i har jag tömt på kläder för att ge plats åt twinsens grejjer. Så nu ska alla mina kläder hänga, det blir så fint och man får mer översikt på vad man har! Nästa steg är att hänga kavajer, finkläder och tjocka tröjor i klädkammaren, så får alla vardagsplagg hänga i garderoben! Åh vad stolt och nöjd jag är att det äntligen togs tag i, och att det blir så fint ordnat!

Idag är det ny vecka igen, vecka 26! Gick förbi spegeln och reagerade på att magen verkar växt över natten! Jag har allt mer foglossningar och sammandragningar, och känner tyngden neråt blygdbenet och mellan benen, speciellt när jag rör mycket på mig. Det kliar en hel del på kroppen, speciellt på magen och brösten! Tror att det kanske kikar fram bristningar på brösten snart och att det därför kliar mer, tycker blodkärlen är mer synliga. Smörjer i alla fall flitigt med bio oil! Var hos barnmorskan igår och blodtryck, blodsocker, sf-mått och bäbisarnas hjärtljud var toppen! Kommer numera gå till barnmorskan varannan vecka. 


Kommentarer
Postat av: Nea

Hej, jag hade enormt mycket klianfall när jag väntade E. Var hemskt o typ inget som hjälper. Bara att smörja o smörja! Bra idé att rensa ut. Behöver jag också göra :-D kram

2015-04-16 @ 12:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback