Ribban är uppe!

Ja idag skruvade vi upp våra ribbor på väggen alltså! (Höhö) 
På eftermiddagen märkte jag och Älin noga med vattenpass, och när Daniel kom hem fick han skruva! 

Idag har jag gått upp skapligt, dammsugit och moppat (väldigt välbehövligt efter allt flyttskräp), umgåtts med bästa Älin, målat naglarna gått och handlat och lagat mat, ändå är jag inte ett dugg trött! 

Idag har jag funderat på hur det blir när vi ska ta hem katterna.. Vi ska se till att vitrinskåpet i hallen inte går att välta, men hur blir det om dom är uppe vid den stora tunga spegeln i hallen? Om dom välter den går både dom och spegeln i tusen bitar :/ hualigen! 

Nähä, försöka sova är. nog en bra ide! 

Kommentarer
Postat av: Älin

Exakt hur skulle de lyckas få ner spegeln? Har du hängt upp den med kludd eller? ;)

2014-03-14 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback