Lite nytt!

Det händer lite grejjer fast bloggen inte hänger med! 

Vi har hängt lite i Malmköping med valparna, som växer så det knakar! 
I fredags hade jag min första ensamma natt i nya lägenheten! Jag passade på att göra massa tjejiga saker, bada länge med en inpackning i håret, raka benen, måla naglarna osv! 
Och i lördags spenderade jag ett par timmar på em med bästa Älin och Ebba! Lite provning av kläder, fika, ritande och struntprat blev det, hur trevligt som helst! Kvällen spenderade vi i flenmo hos Jenny för att fira hennes födelsedag, riktigt trevligt det också! 

I söndags hände nåt RIKTIGT kul! Jag övningskörde för första gången! Oj vilken mersmak jag fick, det gick TOKBRA! Jag klarade massor grejjer, typ hitta reglage, pedaler, krypköra, och ratta, förutom det klarade jag exempelvis att växla, stå still på dragläget, rulla utan gas, backa ut från en infart, och starta i backe! Jag är en naturbegåvning! 

Nu till nåt sorgligare! I går fick Sture och Rufus flytta! Så oerhört tomt och ledsamt, men jag vet att det var rätt beslut för deras bästa! 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback