Maila hit, maila dit!

I Lördags var jag och några till i Flenmo hos Jenny och Matte som var barnfria, så vi drack lite gott och snackade lite strunt, och gosade med djuren! Trevligt hade vi det!
 
Jag har gått i lite utbildningsfunderingar, och det började vi prata om i bilen på väg till flenmo! Det har lett till att jag igår och idag har tittat runt på lite olika utbildningar och mailat och frågat hur det fungerar på olika ställen.. Jag har också mailat min arbetsförmedlare! Jag vill inte säga så mycket eftersom jag inte vet hur det funkar med sånt här, men jag funderar för tillfället på att gå en kurs och sen fördjupa mig inom det ämnet med fler kurser för att kunna göra många saker inom samma område!
Just nu kan jag i alla fall inte göra mer än kolla upp det, och går det som jag vill så vore det ju kul!
 
Nu ska jag masa mig ner under täcket!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback