Frust!

Nån utbildning blir det i alla fall inte. Om jag ska finansiera det och dessutom kunna betala räkningar och äta under utbildningen så lär jag få spara tills jag blir 180! Inget som jag drömmer om kommer nånsin bli verkligt känns det som just för tillfället. Som att vara helt på noll. Men jag ska ta datakörkort, yeiii! (Kan man läsa ironi?) Men det är nåt att göra i 6 veckor framöver, som inte ger ett dugg mer pengar eller jobb än jag har i nuläget! Yeiii igen på den?! Även om jag precis i detta nu tänker att jag bara vill skita i allt och ge upp, så ska jag samla nya krafter och  resa mig i morgon igen! För jag kan kämpa mot varenda motgång och jag gör det varenda dag, hur jävla tröttsamt det än är vissa dagar...

Ilsken och bitter blev jag i kväll, så jag gick till macken och köpte choklad, och bestämde mig för att ta 10 min med skissblocket när jag kom hem (se bild). Det blev ju bra, då känns det ju genast kul, men jag ska inte hålla på och peta på den mer i kväll utan ta lite i taget , så kanske det blir en färdig skiss av den en vacker dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback