Du är den finaste jag vet!

Idag åkte V hem igen efter härliga dagar, ledsen för att han inte fick stanna och för att jag inte kunde följa med! Han ringde dessutom på FaceTime ikväll och sa att han måste åka hit för han glömde pussa mormor, när vi ändå pratade sa han att han ville komma till mig eller jag till honom! Finaste! Även om jag är seg nu så är det SÅ värt! Att vara med Vincent är värdefullare än allt!

Vi har inte varit sysslolösa under dagarna! På nyårsafton när Systeryster-familjen kom fikade vi hos Zanna och pappa, när syster och Jonas åkte sen klädde jag och v på oss och gick för att mata "Nexipoo" och sen på Ica för att handla snacks! Vincent hade 14 kr, för det handlade vi yoghurt, chips, popcorn, läsk, lösgodis och glass! Inte illa pinkat! Sen spenderade vi aftonen med snacks vid tv'n och sen fick V sova sig igenom alla raketer!

Igår gick vi också och matade "Nexipoo" innan vi gick till moster Bibbi och fikade! Efter det mötte vi upp Fredrik och Jack och matade äckliga änder! Jag stog ut en liten stund men dom är allt för närgångna så vi gick och gungade i stället! Vincent och Jack tyckte det var superkul!

Vi har såklart busat en massa,V har pratat om allt och inget (så sjukt livlig fantasi och så sjukt bra på att uttrycka sig), vi byggde koja, ringde jack på facetime i kojan, vi har gosat en massa, och sett blixten mcQueen!

Det är omöjligt att berätta om allt, och omöjligt att förklara allt kul! Men vi har haft det riktigt härligt i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback