Besviken!

Jag måste faktiskt börja med att säga att jag är riktigt besviken på posten app "riktiga vykort"!! Jag skickade ett kort i fredags som skulle komma fram till Vincent på födelsedagen i måndags, och det har inte kommit fram! (Det står tydligt att om man skickar kort innan 16 en vardag kommer det fram nästkommande vardag.) När jag mailar kundtjänst kan dom inte svara på vad som hänt, eller ens om det har blivit skickat från dom. Jag fick två gratis vykort i appen som plåster på såren, det var ju trevligt, men ersätter ju inte kortet som V inte fick..
 
Idag har jag pysslat med mitt CV! Rätt kul faktiskt, och jag kunde lägga till lite nytt! Efter det har jag knåpat på ett personligt brev, det var riktigt svårt tyckte jag! I alla fall tills jag kom igång! Jag har skrivit ihop sånt jag vill få med i brevet, som jag tycker är viktigt att lägga fokus på, så det jag ska göra nu är att få ihop själva brevet på ett bra sätt!
 
Spännande grejjer på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback