Trötter och jag!

Kryssning med cinderella fre-lördag med härliga människor! Jag har haft så sjukt kul! Det började redan vid påstigningen med att jag och Helena dansade oss in på båten, det var ju musik och färgglada lampor hela långa korridoren! Och sen var det party till Barbados några timmar, lite pub, och lite disco! Och en del gott att dricka (plus halsbränna)! Idag dansade vi oss av båten igen för det var musik och lampor hela vägen ut också!
Var egentligen taggad att hitta på nåt ikväll också, men det fick bli lugn hemmakväll med katterna och ett bad, inte alls illa det heller!

Jag har fått nya lärdomar om mig själv i helgen! Jag har verkligen kontakt med mig själv och vet vad jag behöver för att jag ska vara och bli så som jag vill!

I stället för att sova (vilket inte borde vara några problem ikväll) så fördriver jag tiden med mobilen! Jätteonödigt!

Imorrn är det tvättdag, så jag borde lägga bort mobilen och sova faktiskt.. Fast så tänkte jag lägga upp en bild eller två, men det finns ju så många på fejjan/Instagram så det får vara nog!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback