Åh FIIIAAA!

 
Jag pratade med fina syster och Vincent på facetime igår! Först smsade systeryster och skrev att jag skulle svara men vara tyst, så det gjorde jag.. Jag satt och tittade på när Vincent spexade runt och skrattade bra länge! Han var en elefant och en helikopter, gungade omkring och tjoade swish swosh och skrattade! Till slut frågade systeryster om han ville säga hej, och när hon sa att jag tittat på honom länge fnissade han och tog sig för pannan och slängde sig bakåt i sängen! Han sa att han saknar mig och vill komma med tåget! Aww!
 
Idag ringde syster på facetime igen och skulle visa en sak, medans vi pratade hörde jag ett glatt tjoande från hallen "Åh FIIIAAA", så kom V och ville säga hej! Snart ses vi!
 
Jag välkomnar Mars med öppna armar, för det händer massa skoj!
3/3 ska jag kolla marsvinsbäbisar med P! 8e blir det kalas! 9-10e åker jag till Norrköping & kalas! 16e blir det extrajobb! Och 23e blir det kalas igen! Så mycket planer, det ska bli kul!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback