Shopping!

Jag lyckades knipa åt mig den finfina stickade tröjan och t-shirten med fjärilstryck från Missoni för Lindex! NÖJD! Inga bilder gör färgerna i tröjan rättvisa (därför blir det ingen bild på tröjan idag), dom är klara och glittrar i verkligheten!

I helgen var det full rulle med tjejkväll i lördags och kryssning i söndags! Lika sjukt härligt som det brukar bägge delarna! Dessutom har jag dom allra finaste vännerna i världen, jag är så himla lyckligt lottad!

Annars spenderar jag mest dagarna på netto faktiskt! Fast idag var dagen då lillfarbrorn Charlie fyllde ett helt år, så idag har jag ätit tårta hos familjen Larsson/Petterson efter jag slutade! Och imorrn fyller Nellie två stora år! Dessvärre kan jag inte åka till henne och fika för jag ska spendera eftermiddagen på netto då också!

Och i helgen ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback