Vinter!

Som dom flesta i Sverige har märkt så har första snön fallit! Vintern är här!

I går var jag till kullbergska i Katrineholm med mamma! Efter det träffade vi inger och sen Nea för fika! Urmysigt var det, och så gosade jag med lilla Ester för första gången, hon var såå söt!

Jag bestämde mig efter att varit sjuk hit och dit för att ta ett avbrott från vardagen och åka till syster i Sthlm över helgen! När tåget var inne halv 2 drog vi direkt till söder och shoppade lite fynd! Jag slog till på en skön dunjacka! Känner mig lite som "alla andra" med dunjacka, men den är riktigt varm och det behövs! Skulle behöva vinterskor också, men converse kanske funkar lite till med raggsockor, haha!
Sen hämtade vi V på dagis! Sjukt glad blev han när jag kom, och motade bort barn som kom för nära mig för det är hans Fia! Underbara hjärtat!

I morgon ska vi gå ner till Bromma blocks och kika lite! Och säkert leka och busa massor också!
Men för att jag ska orka det så måste jag sova bums, jag ser knappt vad jag skriver så trött är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback