Jag tänkte att jag ska orka...

Kanske en vacker dag lägga in en del bilder från helgen!
Men just nu är jag sjuk och orkar inget alls! Jag har varit småsjuk till och från med lite feber och varit helt slut, nu verkar det dock brutit ut helt! Vaknade kl 03.10 i natt med ångestattack, så sjukt ont i kroppen och frossa, och jag har 39 graders feber!

Helgen i övrigt var bra! I lördags blev det Bromma blocks och jag köpte ett linne bara, och sen mycket bus och gos!
I söndags vaknade vi tidigt och åt frukost, sen klädde vi oss och gick ut och lekte! och när vi kom hem blev det lite till mys och gos! Vincent älskar när man läser för honom så vi har myst ihop oss i en hög och läst mycket! Och kollat Bamse på youtube!

Fler bilder får ni en annan dag, men här är några från Instagram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback