Optimist!

I förrgår blev jag för optimistisk! Jag sa till min mamma att jag nog skulle slippa magsjuka!
Men igår ca 22 började natten från helvettet! Jag lyckades få en blund ca 20 min mellan efter 02 och sen nån halvtimme efter 06 i morse! Ändå har jag bara lyckats sova drygt en timme nu på eftermiddagen.. Jag har så sjukt ont i kroppen och huvudvärken from hell! Tror att det är en kombo av att jag inte druckit kaffe men också av att jag på nåt sätt gjorde illa nacken när kroppen höll på att krampa i morse.. Jag har erkänt mig besegrad nu och tagit en värktablett!

För övrigt har jag den bästa mamman i hela världen! Hon fanns där för mig i natt på bekostnad av att hon knappt fick sova, men inte nog med det, hon har varit hemma med mig hela dagen så jag inte behövt bli lämnad ensam! Hon är fantastisk!

Hur lång tid det tagit mig att skriva det här inlägget? Ah bara typ 20 min! Pigg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback