Min helg!

Det blev som så igår att Cina hörde av sig och ville hitta på nåt, vi åkte till graven och tände ljus hos lillebror och mormor och morfar och sände en tanke till alla dom andra som inte längre finns med oss! Efter det var det tänkt att vi skulle åka till Katrineholm men i stället hamnade vi på lager157! Lite grejer hittade jag, ett par jeans fick följa med hem, men måste åka tillbaka och köpa två tröjor en dag! Efter det åkte vi till Stina och Bosse där vi blev bjudna på fika och jag och Linda drack vin! Kvällen spenderade jag sen framför tv'n!

Idag har jag tvättat fönster, sjukt skönt att ha det gjort! Sen har jag flyttat omkring allt skit i lägenheten! Jag behöver VERKLIGEN mer förvaring! Jag vet att jag gnäller om det jämnt för just nu känns det aldrig som att nåt kommer undan! Vill ha tag på en stor byrå eller skåp! Jag rensade ut lite kläder igen dock, alltid nåt!

Och nu väntar jag på att fina vänner ska komma på kaffe! Underbart!

Imorrn eftermiddag ska jag på möte, efter det har jag bestämt mig för att gå till frisören! Kuuuul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback