Astrologen!

Fy fan för dom hemska 13 timmar som min kropp fick lida! Men idag mår jag mycket bättre! Jag tog mig ut en liten sväng förut (jaja, det gick inte 48 tímmar innan, men utan ny luft går man ju bara runt i samma baciller)! Så har jag haft tvättstugan och tagit en riktigt skön dusch! Känner mig som en helt ny människa! Uppskattar man nånsin att man är frisk så mycket som efter en rejäl magsjuka?!
 
Efter kvällens så mycket bättre är jag nog lite smygkär i Darin! Wawawiiwaaa, han gjorde Astrologen så jävla bra! Dock är videon från programmet mycket bättre än den inspelade verisionen på spotify, han sjunger med enormt mycket mer känsla i programmet! Kommer tjej-lyssna på den lääänge tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback