Stackars älsklingarna!

Klockan 9 i morse fick jag lämna mina små hos veterinären, sen skulle dom ringa mig när dom var färdiga för att hämtas..  Jättehemskt var det att bara lämna dom sådär! Och sen dröjde det till 15.10 innan jag fick hämta dom! Himla dag att gå sakta! Petra förgyllde min dag i alla fall, vi second hand-shoppade, åt glass och hängde mest, skönt med sällis annars hade jag nog blivit tokig!
När vi kom hem var dom jättegroggy och vinglade runt, satt och gapade och tittade i kors! Det känns i mig att se att dom är så himla trötta och sega, och dessutom får jag för mig att dom har himla ont och det känns lite jobbigt! Såren är ju öppna och ska läka av sig självt, det måste ju kännas en del! Veterinären sa att jag ska ha lite koll på svullnad och så det inte blöder så mycket, och det gör ont i mig bara av att titta!

Stackars bäbisar, nu ska dom få kärlek!

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Jahaja, kastreringen antar jag :) Minns kastreringen av min katt, shit vad seg han var när han fick komma hem, och så groggy han var, vinglade hit och dit fortfarande och mådde illa så han kräktes :/ Men jag kan inte komma ihåg att veterinären sa något om att hålla koll på såret och att det kan blöda? Kanske var en annan veterinär då som inte var så noga med att säga till, men dålig stil i så fall, visste ju inte jag... :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback