Kul helg!

Nu är jag äntligen näst intill frisk! Har bara pyttelite rethosta kvar! Men är det inte det ena så är det det andra, och nu är det mensvärk! Meeen det går ju alltid över det också!

Helgen som gått har varit riktigt kul! I Fredags var jag, chuaffören Micke, Mamma och Cina iväg till Nyköping! Där träffade vi Becka, Annika och Sussie, och skakade våra lurviga (mina nyrakade!?) till Barbados!
I Lördags var vi iväg på 60års kalas i Hälleforsnäs! Där var massa gamla grannar, och många av mina gamla barndomskompisar ("syskon")! Det var riktigt riktigt kul, kvällen bjöd på många härliga diskussioner och skratt!

Planen för den här veckan är praktik, coaching och kurs!
Men innan det blir ny vecka ska jag njuta av att lata mig hela Söndagskvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback