Idag har jag varit i kholm med sköningen C...

img_20120528_111 (MMS)

Idag har jag varit i kholm med sköningen Charlie (på bilden) hans syster Ebba och hans mamma Älin! Efter det följde jag med till dom och lekte och fick pannkakor till lunch! Värsta lyxen och så himla trevligt! När jag kom hem hade jag fått massa papper angående min praktik som var tokigt, så jag rusade till arbetsförmedlingen och fixade, så det enda jag måste göra imorrn är att bekräfta hos försäkringskassan att papprena är i ordning! Och i morgon ska jag lämna mina små bäbisar till veterinären för kastrering! Iih jag får inte ens vara med dom under dagen sen! Tur att jag ska ringa fk och leka lite med Petra så jag får dagen att gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback