I´m bored!

Jag har fortfarande sjukt ont i halsen och är täppt i näsan! Känns liksom som att hela huvudet är svullet! Hur vet jag egentligen om det är pollen eller nåt annat??

Dagarna i Stockholm var underbara! Han är så fin lilla Grisen! Han är så duktig på typ allt och kommunicerar så bra, berättar saker och talar om vad han vill! Jag kan inte ens börja förklara allt han gör, det skulle bli ett flera sidor långt inlägg! I Lördags drack vi lite vin och tittade på film med Maria, och i Söndags mötte vi upp Maria och gick och shoppade nästan hela dagen på Bromma Blocks! I måndags var vi också en sväng oxh shoppade, och på kvällen hade vi fest för Jonas som fyllde år! En riktigt kul kväll med trevliga människor! I går tog vi det väldigt lugnt och fikade med Jonas familj innan det var dags att åka tåget hem igen! Såklart har jag myst och pussats med Grisen hela helgen också! Om jag saknar dom redan!? JA.

Jag är sugen på att kapa av mig håret.. Alltså riktigt riktigt sugen! Men jag är lite rädd att det bara är ett infall och att jag kanske ångrar mig sen... Men sen är det ju liksom bara hår, det växer ju ut igen! Och håret kanske behöver kapas ordentligt för att få tillbaka sin fina struktur.. Iiiih!

Skit i det, solen skiner och nu tänker jag gå ut och njuta av det!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

ja det växer ju ut igen :) man måste testa för att se om det är nått man gillar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback