Grattis till mig!

Nej, det är inte min födelsedag idag, men idag firar jag ett helt år som icke-rökare! Jag skiter i jante och säger rakryggad att jag är så jävla stolt över mig själv och att jag har klarat det! Jag har klarat det under stunder när jag mått riktigt skit, under fester, och under dagar (och nätter) då jag varit riktigt riktigt röksugen! Jag klarade det genom att tro på mig själv och genom en jäkla viljestyrka! Jag var och är envis som fan, och jag kommer aldrig nånsin börja igen!
Jag har dessutom fått en jäkla massa stöttning av mina nära och kära, även om många (och även jag) tvivlade på att det skulle gå så har dom ändå funnits där!
Tack för det bästa familj och vänner, ni är guld!

Kommentarer
Postat av: Älin

Så jävla bra gjort!!!

Postat av: Nea

Det ÄR jobbigt att sluta röka, jag vet, men det går o d har visat att det har gått. Och visst va det värt det? Hoppas du kan unna dig något litet o fint som present, från dig själv, till dig själv och skriva ett litet kort: Fy Fan va jag är bra!

För det är du!

Grattis. kram ps, när kommer du?

2012-05-25 @ 12:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback