Dom bästa!

Jag är verkligen så lyckligt lottad som har dom allra bästa vännerna man kan tänka sig! Dom är så fantastiska på alla sätt och vis, och var och en på sitt sätt!

Igår hade vi (Petra,
Älin, Sara och jag) överasknings-tjej-kväll för Jenny som fyllde år för en månad sen (det krävdes en del planering för att det skulle passa oss alla)! Vi åt panerad rödspätta med potatis, spenat och ärtor, gott! Sedan åt vi snacks och pratade om allt mellan himmel och jord och framför allt skrattade vi hela kvällen! Underbart!

Idag ska jag tvätta... Och så ska jag städa lite! Det behövs, det är skitigt! Jag har liksom inte orkat nu när jag är sjuk.. Egentligen känner jag mig himla seg idag också, men jag orkar inte se på skiten!

Men innan jag sätter igång ska jag ta en kopp kaffe!

Kommentarer
Postat av: Älin

Ja, speciellt ärtorna var utsökta! ;)

2012-05-08 @ 14:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback