De senaste!

Jag har bloggat för jäkla dåligt med bilder på senaste tiden, så här är de senaste som jag har lagt upp med mobilen på fejjan!


Såhär brukar Sture och Rufus sova vid mina fötter!


Bästa syster Becka och jag på Träffen i Fredags!


Jag hade tråkigt igår och ordnade regnbågsglass-prickiga naglar!


Jag har beställde två hängen till halsband från olika ställen, grisen kom förra veckan och idag kom namnplattan, jag är så sjukt nöjd!

För övrigt tycker jag att någon verkligen borde köpa mitt
nintendo wii till brakpris!!! Jag har två incest-bög-våldtäckts katter som just blivit könsmogna och Sture försöker förgripa sig på Rufus! Äckliga katter, jag måste kastrera dom och det kommer kosta pengar, jag tänkte dessutom passa på att vaccinera dom samtidigt!

Idag har jag haft kurs, och efter det sminkade jag Petra! Jag borde tagit bild på henne och visat, hon blev så himla snygg!

Och nu ska jag slöa och ta mig en kopp kaffe, skönt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback