Världens bästa!

Igår fyllde min syster och min allra allra allra bästa vän 25 år! Det firades med god mat, fantastiska människor och party på Grand Garbo! Det var en underbar dag/kväll/natt/morgon på alla sätt och vis!

Orden för att beskriva vårat band och våran kärlek till varandra är inte uppfunna! Min syster är allt, och det finns inget jag inte skulle göra för henne! Vi kan prata om allt och även om våra åsikter går isär, eller om vi är envisa som synden eller är osams så har vi alltid respekt för varandras tankar och handlingar! Jag älskar henne så gränslöst mycket! GRATTIS åter igen, hoppas du är himla nöjd med party och presenter och allt!


Kommentarer
Postat av: Helena-Mamma till Vincent

Har ju glömt kommentera!! Men det var en toppen födelsedag! Kunde inte fått en bättre dag/kväll/natt/morgon. Tycker dock synd om taxi chauffören. Han måste haft svårt att köra resten av natten ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback