Välkommen våren?

Det känns så skönt att gå mot ljusare tider! Igår fick jag till och med ta av mig jackan för det var så varmt!

Annars har jag tränat varenda dag den här veckan utom idag! Hejja mig!
Idag har jag fixat naglar och målat med O.P.I´s lack black cherry chutney (
här finns lite bilder på hur det ser ut)! Jag hoppas att det ska hålla sig fint i två hela veckor, för nu ska jag minsann på partaj två lördagar i rad! Fy farao så kul det ska bli!
Snart är det Lördag och då ska vi till systeryster som fyller 25 stora år! Jag ska pussa på grisen innan han åker till farfar för vi andra ska gå på krogen! Jag borde kanske börja fundera på vad jag ska ha med mig och på mig, och sen packa lite...

Jag hinner imorrn!


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jag vet inte om jag är så sugen på att fila händerna överhuvudtaget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback