Segisen!

Igår var vi på kalas i Eskilstuna för att fira Linda och Danne som fyller och har fyllt 30! Det var himla trevligt! Vi åkte hem redan vid 20, då vi var sega hela högen (hela högen ärlikamed jag, mamma och Petra)! Jag tror jag somnade redan innan 12 igår, sjukt skönt!

Dagen idag spenderar jag på mammas soffa och kollar på skidor! Jag har också varit trevlig och dammsugit åt mamma! Måste dammsuga och tvätta golven hos mig också senare! Förut när jag klev innanför dörren fick jag torka största kattspyan i hallen, så äckligt!

Annars ska jag lata mig, jag behöööööver nog det, kanske.. Eller rättare sagt så har jag inte lust med nåt annat idag!

Kommentarer
Postat av: Älin

Va? Nä 48 symptomfria timmar. Var igår egentligen, men dumt att ropa hej för tidigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback