Fast annars är det okej idag!

Efter allt sjuk hit och sjuk dit så känns det lite bättre äntligen! Det som är kvar är knorr-magen, men det är okej! Igår var jag på På spåret (kursen jag går), jag var slut i kroppen och huvudet men jag orkade ta mig igenom dagen! Sen sov jag typ hela kvällen på soffan och hela natten, så slut var jag efter allt som varit!

Jag fick ett jobbigt samtal på morgonen också om saker som jag trodde var tydliga, men som jag tydligen haft fel om.. Idag fick jag dock brev från samma ställe som samtalet och det var visst så som jag hade fått berättat från början! Skit att jag lät det ta så mycket energi när jag visste att jag hade rätt! (Kryptiskt, men allt hör kanske inte hemma i klarspråk i bloggen!)

Imorrn ska jag till praktiken en stund, och efter det ska jag städastädastäda! Bra tips på gifter att sanera lägenheten med mottages tacksamt!!!

Och i helgen kommer min syster och min gris! Kärlek!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Klorin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback