Den finaste!

Han är så fantastisk lilla Grisen! Jag kan inte ens förklara! Han bubblar och bubblar och leker och bubblar och busar, alltid nåt på gång! Vi promenerade långt och inte en enda gång gnällde V, han gick så snällt och höll min hand, vi hälsade på "moster Bibbi" och sen fick vi kaffebesök av Cina! Och så träffade vi Fredrik och Jack och matade änder!

Lördagsnatten var en mardröm, V vaknade och verkade inte kunna andas och var så blek! Orkar inte ta allt i detalj (det gör så ont i min kropp), men syster ringde ambulans medans jag tröstade henne, medans hon sen ringde Jonas och Cina (skjuts om vi skulle behöva åka till akuten) så tog jag hand om V som satt hos mig i kylan från balkongen, sen vi fick besök av snälla ambulans-killar som kollade till V men som inte tyckte att han behövde åka in.. Så vi tog en kopp kaffe innan vi försökte sova.. Igår morse 05,15 vaknade han igen och bara skrek och var brännhet, han fick sitta i soffan en stund där han till slut somnade om... Min stackars stackars gris som varit på sjukhus flera gånger och ändå tycks dom inte hitta nåt fel! Det gör så ont i hela mig att se och höra honom må så dåligt! Jag vill sätta mig rakt upp och ner och gråta bara jag tänker på det... Det känns som att jag vill göra mer, både för V och systeryster, jag känner mig så hjälplös! 
Igår förmiddag var det bara fiia fiia fiia, jag fick inte ens gå och kissa, men det gjorde mig inget alls, han ville sitta på min arm där han gosade in sitt huvud vid min hals och satt och pillade i min nacke (precis som under natten när jag satt med honom i soffan), under dom stunderna existerar inte resten av världen!
Jag hoppas att han slipper må så dåligt och att dom hittar något snart!

Jag var riktigt trött igår, men hade tvättstugan, och på eftermiddagen kom Jenny och Nellie och fikade! Det var så längesen, riktigt trevligt!

Jag är trött idag också, idag har jag haft praktik.. Jag ska ha praktik i morgon med, så nu ska jag ställa mig i en dusch och sen sova! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback