Såhär är det!

Jag har varit lite off på bloggen, och det har sina anledningar!
Läget just nu är att jag har blivit lurad på blocket.se på 2200 kr! Det här hände i helgen, men jag valde att ge det lite tid för att se om säljaren hör av sig, men det har den inte gjort. Under helgen har jag varit frånvarande, frustrerad och ledsen, jag känner mig väldigt blåögd och lättlurad!
Idag har jag haft kontakt med blocket som varit väldigt förstående och tillmötesgående och jag har gjort en polisanmälsan (som blocket också hjälpt till med genom att samla ihop all information dom har om säljaren).

Det är inte hela världen, men det känns ju såklart inte roligt alls!
Hoppas att polisen kan gå till botten med det! Jag har all info om säljaren kvar, adressen till annonsen (som nu iofs är borttagen) osv som polisen tyckte var värdefullt! Och med blockets info sedan (som polisen får ta ut, inte jag) så hoppas jag att det ska gå att lösa! Inte för att jorden går under över mina 2200 kr, utan för det skulle kännas skönt för mig att veta att man inte kan bete sig hur som helst och komma undan med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback