Rolig grej om riksdagsbesök!

I höstas gick jag (som långvariga läsare kanske minns) en politikerskola! Den avslutades med ett studiebesök på riksdagen nu i Februari!
Idag sa mamma att hon tänker på mig under besöket när hon ser telenor reklamen där karln går igenom en säkerhetskontroll! När jag gick igenom en säkerhetskontroll på riksdagen fick jag tömma mina fickor (lämnade väskan i Rogers arbetsrum).. Jag kan ju undra vad dom tänkte när jag fick tömma fickorna på mina små tighta stuprör och i plastbyttan la jag en kamera, mobilen, medicin, värktabletter, lösa hundralappar och mynt, och en tablettask! Hur sjutton fick allt plats!? Jag fick behålla allt och gå vidare i alla fall, haha!
 
Aja, en kul grej att bjuda på när jag inte bloggat om så mycket annat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback