Rensning och klädproblem!

Jag rensar ständigt hemma! Hela tiden hittar jag saker som jag inte behöver ha! Älin frågade för några dagar sen om jag hade mina gråa chinos kvar, och det hade jag ju, fast jag inte använder dom så låg dom kvar i garderoben! Idag tog jag fram lite tröjor till Älin också och hoppas att dom passade!

Sen drog jag fram mina vita chinos som låg längst in i garderoben, men jag har totalt tappat känslan för vad som passar till dom! Eller jag har inget som passar just vita chinos! Gaah! Jag hade nog villjat köra på marinblått, men den enda marinblåa toppen jag har är lite kortare och passar bättre till snortighta byxor med högre midja.. Typiskt! Jag skulle säkert kunna hitta massa kläder att köpa, men jag vill inte planera nån shopping närmsta tiden eftersom jag blev av med lite pengar och kanske behöver lägga in pengar i vardagsekonomin just nu i stället för på kläder! Sen har jag ju sommaraktiviteter planerade som kostar pengar också!

Äsch då, det var inte kul med massa vardagsbekymmer, men det var det dom föll mig in att blogga om just idag, då fick det bli så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback