Instagram!

Dom senaste!
 
Sture hittade en plats han gillar (under mig i tvättkorgen)!
 
Jenny och Nellie kom och hälsade på!
 
I Fredags myste Julle, Älin, Petra och jag hos Petra!
 
Mexico sitter fint!
 
Spenderade en himla fin Måndagseftermiddag/kväll med Älin, barnen och Petra hos Älin! Vi lekte, pratade massa, åt pannkakor, lekte mer, myste och tog ett glas rött! Skulle kunna berätta så mycket om hur mycket kul och spännsnde fyraåringen Ebba har att prata om, eller hur söt Charlie är, och om att jag här världens bästa vänner, men det är så svårt att återberätta, och när man inte känner dom så är det nog svårt att förstå ändå! Såhär kan lite av det vi gjorde se ut i alla fall!
 
Fina Charlie!
 
Härliga fina Ebba cyklade jäääättefort!
 
(Inte instagram) Charlie gosade med mig i soffan ock klappade mjukt på min kind innan sovdags!
 
Ett glas tabiso slank lätt ner!
 
Ebba tyckte att jag skulle göra en lista på vad hon vill ha när hon fyller 5 (den 3e Juni 2013, haha), klart jag fixade det när jag kom hem då!
 
Idag har jag tagit en pw/jogg med Petra till Brogetorp för att hämta hennes bil, sen åkte vi till en verkstad med den för Petra skulle kolla nåt! Efter det har jag plockat lite hemma.. Sista stunden av kvällen ska jag ägna åt att borsta ur pälsen på katterna, dammsuga och bädda rent! Skönt så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback