Finfina dagen!

Idag väckte jag stackars lilla P alldeles för tidigt (runt 07, förlåååååt)! Då hade jag paniksångest och mådde skit och behövde en soffa att hänga på! Så vi hängde en stund innan vi tog en skön morgonpromenad, för att sen hänga på mammas soffa tills trägår´n öppnade! Då fick vi sms från Älin som undrade om vi ville komma dit och leka och bli bjudna på lunch, och det var klart vi ville! Så kunde jag fira Ebba med presenter eftersom jag inte var på kalaset i Söndags! Vi uträttade lite bestyr innan vi styrde stegen mot brogetorp! Där var vi ute en stund innan vi blev bjudna på supergod köttgryta till lunch, och efter lunchen öppnade Ebba paketen innan vi hängde i solen på baksidan! Ebba var himla nöjd med presenterna, för det var precis sånt hon ville ha (hoho vilken tur att jag visste eftersom Ebba pekade när vi var och shoppade förra veckan ;D), fast dom får åka och byta till större storlek på kläderna!


Ebba ville klättra upp på stora stenen, det gick inte men var bra försökt!


Mina magiska armar vaggade Charlie till sömns i vagnen!


Petra fick prova en av Ebbas presenter, hårspännen!


Paniksångesten försvann och dagen blev så himla bra! Tur att jag har dom finaste vännerna som finns!

Under dagen har jag dessutom kommit på att det är ingen idé att jag går och sparkar på mig själv angående blocket-grejjen! Det känns fortfarande inte bra, men gjort är gjort och vem som helst hade gjort samma sak för allt verkade faktiskt så himla normlalt.. Utredningen får dra igång så sker det som sker, det blir inte bättre av att jag går och ältar och sparkar på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback