Favorit-Fia!

Power meet kom och gick, och lika roligt som varje år var det, både på dagen och kvällen!
 
Och nu är Vincent och syster här! Fantastiskt! Jag önskar att jag kunde ha ett konstant flöde på allt V säger och gör, det är underbart! Det är mest jag som gäller hela tiden, och det är inte mig emot, snarare tvärt om! Jag älskar när han ropar på mig och vill vara med mig, och han slösar med pussar och med att tala om att han älskar oss! Vi myser och leker, äter gott, hälsar på folk, och idag åkte vi raggis till malmköping och åt glass! Enda gången jag blir ledsen är när V är ledsen och inte ens vet vad han själv vill! Jag känner mig SÅ hjälplös som inte kan göra nånting för honom, jag skulle ge honom hela världen om det är det han vill ha!
Resten av veckan blir det att gå och kolla brandbilar, och förhoppningsvis bada nåt!
 
Idag doppade vi fötterna i Hosjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback