Mest Vincent!

I Söndags åkte min lilla Gris hem! Det är sjukt tomt och tyst hemma utan honom, när han var här gjorde vi en himla massa, sjöng och dansade, myste, läste, klappade katterna, matade änderna, "duschta", promenerade, gungade, hoppade i soffan och sängen, kramades och pussades, provade nycklar i alla dörrar, med mera med mera med mera! Jag håller på att längta ihjäl mig efter honom! Men om ett par veckor blir det födelsedagskalas för honom och då ses vi äntligen igen!

Sen han åkte hem har jag gjort väldigt lite.. Idag promenixade jag med Älin och Charlie, det var skönt!

Nu blir det massa massa bilder på lite av allt bus vi hittade på!

  



        



 





   







Det finns så många festliga bilder att visa, men jag får lov att begränsa mig lite!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

han e söt den killen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback