Jag är en tråkig sjukling!

Jag ringde praktiken i morse och frågade om det var okej att jag kom fast jag var förkyld.. Det var det inte! Om man var sjuk ville dom att man ska vara hemma, så det var jag! Jag hade svidat om och var redo att gå efter jag hade ringt, men i stället svidade jag tillbaka till pyjamas och la mig igen! Skönt att få sova hur länge jag vill, för det är ju faktiskt bara bra när man är förkyld att vila!
Jag grämer mig i och för sig väldigt över både praktiken och pulkaåkningen, men nu är det som det är, det kommer fler dagar!

Jag tänkte att jag kunde visa några bilder från hjärtats två-års kalas, men jag finner inte ork att göra det! Jag orkade nämligen inte ställa in kameran ordentligt (shame on me) så bilderna behöver redigeras lite..

Nu ska jag bara sitta i soffan med min kaffekopp och glo en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback