Hå-håå!

Gu så skönt när det blev städat och luktade gott hemma igår kväll! Jag och katterna trivs bäst hemma då!

Idag har jag uträttat ärenden på stan (typ postat lite skit), och sen följt med mamma till vårdcentralen.. Ikväll har jag staplat upp min ekonomi (som jag gör varje månad) för att se exakt vad som kommer in och vad som ska gå till räkningar och fasta utgifter! Sen har jag inte kunnat låta bli att fönstershoppa lite på nätet! Men sådana drömmar får vänta då det först och främst är en Gris som ska firas nästa helg, och så är det dags att fundera på presenter till alla som fyller år i februari och mars! Jag kanske kan shoppa tills det blir vår, då kommer jag ju uppskatta det desto mer då! Dessvärre lär ju inget av det jag fönstershoppar nu finnas då... Men äsch!

Imorrn bitti ska jag i alla fall till arbetsförmedlingen, spännande!

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

läste först att du skulle köpa en gris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback