Ett OMÖJLIGT uppdrag!

Idag fyller Vincent 2 år! TVÅ STORA ÅR! Jag tänkte mig att jag skulle visa några bilder från hans två år.. Tills jag insåg att det där med några bilder totalt omöljigt! Det går inte, jag kan inte välja bara några för jag har så otroligt många fina, roliga, söta! Så därför blir det bara några fina från hans första halvår!









Jag älskar honom så det gör ont! Det finns ingen i världen som jag älskar som honom! Jag skulle göra allt och lite till för att han alltid ska ha allt han behöver och önskar, och för att han ska må bra!

Vi ska fira honom nästa helg, och nu ska jag fixa lite på en av hans presenter!


Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

vet hur du känner. känner samma för emilia :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback