Dammsugarsugen!

Ååh jag såg dammsugar-reklam på tv, då kom jag på hur sjuuukt sugen jag är på att köpa en riktigt bra dammsugare till mig själv! Men som så mycket annat så får det vänta.. Jag lånar mammas som jag släpar fram och tillbaka (eftersom jag dammsuger ungefär varannan dag hemma)!

Igår var jag och köpte en present till Grisen, och i morgon ska jag hämta en present till! Jag skulle som vanligt inte skämma bort honom, men jag har tydligen svårt att behärska mig! Jag hoppas i alla fall att
systeryster pinkar lite i brallan när hon ser vad jag har köpt!

Förutom det ska jag och mamma åka och storhandla imorrn, och sen nästa vecka ska jag köpa presenter till några till.. Dessutom ska jag ha pengar kvar för att ha råd att åka och fira Mirjam.. Och jag skulle verkligen behöva klippa mig också! Det blir spännande att se hur det här ska gå!

Nu ska jag i alla fall fixa mig en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback