2 års kalaset!

Idag har vi kalasat hos mitt lilla hjärta! Av mig fick han en Cars bok med knappar och ljud, en Lightning McQueen bil och en Cars bilbanematta! Superbra grejjer om ni frågar mig, och han är tokig i Cars! Han fick massa fina presenter av alla andra också såklart!
Vi åkte vid 10 på förmiddagen och åkte från Sthlm runt 5, och det gick saaakta ut ur Sthlm pga av en olycka och därför köer! Så sakta att jag som var dödstrött dåsade av lite då och då, för att sen vakna och dåsa av igen! Dödstrött hemma också ställde jag mig ändå på crosstrainern och sen gjorde jag lite styrkeövningar! Hejjahejja!

Jag är fortfarande dödstrött, men eftersom jag har den där härliga mensen behöver jag ta värktabletter med ca 11-12 timmars mellanrum! Och det betyder att nästa tablett ska jag ta ca 02 i natt! Guu jag undrar om jag överlever att vara vaken så länge! Jag får nog ställa klockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback